CarrotNetwork » Unban, bezwaar en rapporteren » Unban aanvragen
 Onderwerp afdrukken
[NEW]
Luzions
{Ik woon niet bij jullie in huis dus heb niks tegen de huisregels in gedaan)
Hallo ik ben Luzions
Ben geband op deze server wegens X-RAY
was altijd active en gebruikte X-RAY 1x
Ik heb X-RAY nu verwijderd
Ik zou graag een unban willen

MC:Luzions

Reden: X=RAY

Morris161
Luzions,

Voordat een van de teamleden überhaupt op je unban threat ingaan is het verplicht om het formulier te gebruiken, klik hier voor het formulier. Zolang er geen geldig formulier is gaat CarrotNetwork niet verder op je unban in.

Daarbij we betrappen je niet op het gebruik van xray 1x, wees eerlijk in je unban threat. En waarom zou Carrotnetwork je unbannen? Het is niet een belastingaangifte of dergelijk, je hebt schuld bekent waarom zou CarrotNetwork je nu unbannen? Stel je voor je wordt ungebannend wat geeft jou de reden om het niet doodleuk opnieuw te doen?

Hierbij wil ik je nog zeggen dat huisregels een overeenkomst is - regels die gelden in een bepaald gebouw, bijv. in een openbaar gebouw of restaurant (in dit geval de server).

Morris161,
Ex site-admin

---

EDIT: Hallo Morris, het is vast aardig bedoeld, maar laat dit soort zaken maar over aan het CarrotNetwork team; dit voorkomt verwarring e.d. Tevens is het onverstandig iemand te beoordelen zonder enige inzage van gebeurtenissen van de persoon met betrekking tot waarschuwingen, reports, bans, etc. Wij verzoeken jou dit niet nogmaals te doen.

- Domineaus
Gewijzigd door Domineaus op 19-04-2017 19:56

Domineaus
Beste Luzions,

Wij verzoeken jou om nogmaals een unban verzoek te maken en ditmaal wel gebruik te maken van het voorgeschreven formulier; deze is al aangemaakt wanneer je een unban-topic aanmaakt. Desnoods is deze ook te vinden in deze topic.
Dit formulier helpt ons erg bij de beslissing om iemand wel of niet een unban te geven.
Wij zien jouw nieuwe unban verzoek graag tegemoet en hopen dan een beslissing te kunnen nemen.

Met vriendelijke groet,

- Domineaus
Gewijzigd door Domineaus op 19-04-2017 19:54

Spring naar forum: