Onderwerp afdrukken
[Gesloten] RE:Nieuwe tijdelijk VS Bestaande houden. [Poll]
Remco
=========================================================================
HIER KAN JE STEMMEN VOOR DE KEUZES

MAAR LET OP

JE KEUS IS DEFINITIEF ALS JE NU AL STEMD

DE POLL SLUIT OP 31 MAART

VOTES/STEMMEN NA 30 MAART ZIJN ONGELDIG.
==========================================================================

PLAN: Keus 1

- Je kan bouw-werken laten overzetten bij een Builder, Mod+, Manager of Eigenaar. (Niet bij een Helper of Mod)
- In de nieuwe wereld hanteren we "Claims only". Je hebt hier geen LWC-Entity. Enkel claims.
- Je kan in de oude na 3 weken niet meer bouwen of slopen. Teamleden kunnen dat nog wel om gebouwen of andere dingen over te zetten.
- De oude wereld gaat na 2 maanden defentief worden verwijderd. We vinden dat je genoeg tijd hebt om het te laten overzetten door een genoemnde rank.
- Er komt een Dynmap op de nieuwe.
- Een tijdelijke world border die blijft tot de server fully 1.13 is. Zodat je nieuw gebied van 1.13 nog snel kan vinden.

Over ongeveer 5/6 maanden(of langer zelfs meschien) komt er dan weer een nieuwe reset waar wij de EPG wereld vrijgeven. In simple woorden. EPG is een custom generator die de wereld vele mooier renderd.

Verder: De bestaande wereld blijkt wat problemen te hebben met correct renderen heeft ook veel problemen met de maps.

PLAN: Keus 2

De map blijft bestaan tot de uitrol van Spigot 1.13 (ca. 2 maanden), zodat iedereen volop kan genieten van de Aquatic Update met de scheepswrakken, ijsbergen, ruïnes etc. Wel kan CN enkel overgaan naar 1.13, als alle plugins (die wij gebruiken) werken met 1.13.
[Aanvulling]: Dit plan zou eventueel goed samen kunnen met een claims-only beleid en Dynmap.

PLAN: Keus 3

De map blijft bestaan tot de uitrol van de 'custom biomes plugin'; dit betekent wel dat CN iets langer moet wachten met het overzetten naar Spigot 1.13, maar dan hoeft er (waarschijnlijk) niet gewacht te worden op updates van plugins.
[Aanvulling]: Dit plan zou eventueel goed samen kunnen met een claims-only beleid en Dynmap.
Gewijzigd door Remco op 31-03-2018 02:32
Energy drink en Fernandes are the keyyyy

Remco
=================================================================

DE UITSLAG IS ALS VOLGT:

Keus 1 >> 50% [7 stemmen]
Keus 2 >> 43% [6 stemmen]
Keus 3 >> 7% [1 stem][

=================================================================

Remco
Mijn excuses voor de kleine typfout dat ik maakte,

Bedoelde dat vandaag de Poll dicht ging, officieel gezien is NA 00:00 het al de volgende dag.

En dus ging ik ervan uit dat andere wel slim genoeg waren omdat te begrijpen als ik er geen specifieke tijd erbij zet op 31 maart.

Anyway, nogmaals mijn excuses voor deze "detail" fout. Ik ben ook maar een mens,

Gewijzigd door Remco op 31-03-2018 02:41

Spring naar forum: