CarrotNetwork » Unban, bezwaar en rapporteren » Unban aanvragen
 Onderwerp afdrukken
[Afgewezen] Unban aanvraag Utrechter
Utrechter
[!] Wees eerlijk! Niet liegen!
[!] Niet de en weghalen!
[!] Vul je antwoord bij < en > niet eronder.
[!] Haal even de [!] weg (deze 4 regels) met selecteren en backspace.

Minecraft gebruikersnaam:
<Utrechter>

Datum van ban:
<21-5-2018>

Tijdstip van ban: (indien van toepassing)
<12:00>

Reden van ban:
<Je hebt dus ingelogd met je Alt, en dus gelogen tegen mij.>

Tot wanneer loopt de ban:
<Tot 4 juni 2018>

Reden van aanvraag:
<Een unban vraag je niet zomaar aan, dat doe je omdat je zo snel mogelijk weer terug op de server wilt verschijnen en het spelletje 'Minecraft' met z'n allen wilt spelen. Lekker vanouds met een groepje mensen.

Ik ben dus helaas verbannen omdat ik dus inlogde met een Alt account, ik had van tevoren al gevraagd of het kon, en het mocht, alleen als ik het niet zou gebruiken om een ban te omzeilen.
Alleen toen ik voor de eerste keer gaband was voor 2 hele stomme/domme warns kwam het account Spankr online, een alt dus. Alleen over dat account beschik ik niet alleen over de gegevens, die heb ik namelijk gedeeld met een buurjongen, maar al met al een hele slechte timing natuurlijk (timing is nooit in mijn voordeel trouwens). Dus Remco had dat account geband omdat het ook dezelfde IP had als ik, dat komt omdat hun bezig waren met het overstappen van KPN naar Ziggo of andersom dat weet ik niet helemaal, en dus hing er een dag of 1 á 2 een internet kabel van mijn slaapkamer naar zijn slaapkamer zodat hun zich nog wel konden voorzien van internet. Volgens mij kon Remco dus zien dat wij dezelfde IP hebben en dus hebben geband met de reden voor het omzeilen van een ban. Ik heb dus uitgelegd dat ik niet de enige beheerder van het account ben. Voor mij was alles over dat uitgepraat en ging het ook erg goed op de server, heb namelijk een rank gehaald en heb er veel uren in gestoken de laatste paar weken. Maar totdat ik vandaag dus inlogde met de Alt kwamen er dus narigheid te boven bij Remco omdat in zijn ogen de zaak nog niet was afgerond, dat was namelijk al een maand geleden en ik dacht dus van wel. Jammerlijk ben ik dus net weer geband voor maar liefst 14 dagen. >

Naam teamlid:
<RemcoMC (Eigenaar)>

Ben je in het verleden al eerder verbannen?
<ja>

Overige opmerkingen/extra informatie:
<Zoals ik het zie is het allemaal een gebrek aan 'geluk' en is het allemaal slecht getimed, Als jullie mij een kans willen geven zorg ik ervoor dat ik alles helder maak en natuurlijk ben ik in staat mezelf natuurlijk ook te gedragen.
Als jullie nog meer informatie willen laat het me weten, het liefst via discord.
Graag wil ik serieus genomen worden :)>

Met vriendelijke groet,
Utrechter
Gewijzigd door Remco op 21-05-2018 21:43

Remco
Punt 1,
"Een unban vraag je niet zomaar aan, dat doe je omdat je zo snel mogelijk weer terug op de server wilt verschijnen en het spelletje 'Minecraft' met z'n allen wilt spelen. Lekker vanouds met een groepje mensen."

lijkt van een website te zijn gehaald. Maargoed, is geen belangrijke punt.

Punt 2,
Je zegt eerst 2x dat het een Alt is, erna dat je de beheerder bent, en erna weer een Alt. blijf bij 1 punt graag inplaats meerdere.

Punt 3,
Spankr logt wel heel toevalig in nadat je was verbannen. (ondanks de 6 uur erna pas), daarnaast kon je geen bewijs tonnen dat het niet je Alt was, met name omdat Spankr tot aan de dag van vandaag niks meer gezegtd nadat ik met jou begon te praten. en daarnaast refer je nu ineens ernaar als je Alt, en daarnaast heb je nooit bewezen dat Spankr niet je alt is.

Punt 4,
"internet kabel van mijn slaapkamer naar zijn slaapkamer zodat hun zich nog wel konden voorzien van interne"

Ik vroeg om een simpel foto ervan, deze kon je ook niet maken blijkbaar waardoor je verhaal niet kan bevestigen. Daarnaast heb ik ook niks gehoord van Spankr.

Uitslag:

Je ban wordt niet ingekort en/of weggehaald. Je moet je staf uitzitten.
Energy drink en Fernandes are the keyyyy

Utrechter
Ten eerste bedankt dat je snel gereageerd hebt ook al valt de uitslag vies hard tegen.

Ten eerste
wil ik graag dat het ook door ander mensen wordt beoordeeld ook al is het iets tussen jou en ik. Want het voeld nu alsof er een team voor niks is en remco in dit geval als een dictator beslist.

Ten tweede
Vind ik je eerste punt een beetje hypocriet. Je zegt dat het niks uitmaakt maar toch ga je eropin, het was bedoeld als een kleine inleiding.

Ten derde
Heb ik een vraag, die luidt alsvolgt: In de jaren dat je mij kent en ook vaak gespeeld hebt, kun je je dan inzien dat deze kwestie helemaal correct is.

Ten vierde
Als ik deze straf (14dagen) overweeg met de andere bans die er allemaal zijn vind ik het een absurd hoge straf. Hopelijk kunnen jullie daarnaar kijken.

Mvg UTRECHTER,
VMBO - TL
MBO - JURIDISCH ADMINISTRATIEF DIENSTVERLENER.
HBO - RECHTEN
~dont judge me fool.

Remco
Utrechter schreef:

Ten eerste
wil ik graag dat het ook door ander mensen wordt beoordeeld ook al is het iets tussen jou en ik. Want het voeld nu alsof er een team voor niks is en remco in dit geval als een dictator beslist.

In de regels van de teambeleid staat dat de waaschuwing/ban gever enkel zich mag bemoeien ermee, andere mogen dit niet, een mod+ mag het doen bij Mod en Helper, ik kan echter zelf de straf kiezen.

En ik blijf bij mijn gegeven straf.

Utrechter
Wat heeft een unban appeal maken nog voor zin, je wordt alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd. Omdat ik enkel een speler ben en geen beheerder, het enige wat ik vraag is gewoon om een normaal antwoord waarom je me geband hebt en precies wat ik fout heb gedaan, want daar ben je gewoon geen onduidelijk in, in plaats van mij steeds af te katten bij elk punt wat ik noem.

Als ik mijn ban vergelijk met andere bannen heb ik volgens mij de koning vermoord, zo voelt het bij mij. Een paar voorbeelden, iemand gebruikt xRay en of auto hacks, en worden bij de eerste beste unban appeal lekker weer geunbanned, dat is niet rechtvaardig Remco.

Ook al redeneerde ik dat ik graag wilde dat deze ban beoordeeld zou kunnen worden door een ander team lid, ik bedoelde eigenlijk dat er misschien nog iemand een reactie kom achterlaten wat hij/zij ervan vindt, dat zou wel kunnen toch..

Ook al heb ik gewoon niks verkeerd gedaan, en ik in mijn ogen overal voor vals-beschuldigd wordt wil ik toch graag dat mijn ban wordt ingekort, want die is ook opeens verdubbeld (7 -> 14 dagen) om een onbekende reden. Of zelfs wat ik rechtvaardig vind mij excuses aanbieden en de ban direct verwijderen. Zo kunnen we het persoonlijk uitpraten, en dan maken we alles duidelijk.

Maar toch denk ik al dat ik de reactie toch kan voorspellen, want het zou natuurlijk niet in mijn voordeel zijn maar dat van de 'server'. Want ja, mensen hadden last van mij enzo..

En wees voortaan niet zo'n 'grappige jongen met je meme's je lijkt wel 'n brugklasser Kiss2
Ik hoor graag van 'jullie'.

Ik word steeds informeler, sorry daarvoor

Mvg Utrechter,
VMBO - TL
MBO - JURIDISCH ADMINISTRATIEF DIENSTVERLENER.
HBO - RECHTEN
~dont judge me fool.

Remco
"Als ik mijn ban vergelijk met andere bannen heb ik volgens mij de koning vermoord, zo voelt het bij mij. Een paar voorbeelden, iemand gebruikt xRay en of auto hacks, en worden bij de eerste beste unban appeal lekker weer geunbanned, dat is niet rechtvaardig Remco.
"

Der zit een verschil tussen een Vaste ban voor altijd, en een tijdelijk ban wat jij hebt.

Een XRay en of auto hackers krijgt een vaste ban, maakt een unban. Geeft zijn fouten toe: krijgt een Unban, zonder dat de waarschuwing wordt weggehaald.

Jij: Geen commentaar, schrol omhoog.

Ook al redeneerde ik dat ik graag wilde dat deze ban beoordeeld zou kunnen worden door een ander team lid, ik bedoelde eigenlijk dat er misschien nog iemand een reactie kom achterlaten wat hij/zij ervan vindt, dat zou wel kunnen toch..

Afgekeurd. Zoals ik zei "In de regels van de teambeleid staat dat de waaschuwing/ban gever enkel zich mag bemoeien ermee, andere mogen dit niet, een mod+ mag het doen bij Mod en Helper, ik kan echter zelf de straf kiezen."

Ook al heb ik gewoon niks verkeerd gedaan, en ik in mijn ogen overal voor vals-beschuldigd wordt wil ik toch graag dat mijn ban wordt ingekort, want die is ook opeens verdubbeld (7 -> 14 dagen) om een onbekende reden. Of zelfs wat ik rechtvaardig vind mij excuses aanbieden en de ban direct verwijderen. Zo kunnen we het persoonlijk uitpraten, en dan maken we alles duidelijk.

Ik mijn excuss aanbieden? Jij overtreed regels, komt dingen niet na, en beschuldigt mij van "dictator"

Bij deze is je unban aanvraag definitief afgewezen, je moet je starf uitzitten.

Spring naar forum: