Onderwerp afdrukken
[BETA-Release] Update V12.5.1 | MyStats en Warp berichten fixes! [Ongeldig-verklaard]
Remco
[Changelog update V12.5.1]

MyStats en Warp berichten fixes

[+] PlayerStats is omgetoverd naar MyStats, een MyCmc module. Command is nu ook /MyStats inplaats /PStats, wat ook de keus was van de hernoeming is omdat met PlayerStats het leekt dat het ook werkt op andere spelers, wat niet werkte. @RemcoMC
[#] Meer berichten zijn gefixed van [Warps] Alle berichten gereleteerd aan Invites en Uninvites zouden nu vertaald moeten zijn, daarnaast staat er een Cleanup op me lijst waar ik alles nakijk inplaats enkel fix wat niet werkt.(gebeurt pas na vakantie, met bettere pc, meer tijd,) @RemcoMC

Server is weer geopend! De server had problemen met corrupte chunks. Gelukkig maakt onze host zo genaamde "Daily backups" waardoor de tot 7 dagen terug kunnen gaan, we zijn daarmee enkele dagen(5 dagen) terug gegaan en hebben kunnen vaststellen dat de corrupte chunks er toen niet waren, en het enigste wat in de tussentijd aanstond was de Dynmap! Oftewel, we verdenken de Dynmap op dit moment van corrupte chunks! En dus stellen we de Dynmap nog veel langer uit om dit beter te testen. Echter met ik dus wel benadrukken dat alles wat is gedaan binnen de 5 dagen ook nu weg is, ik wil me excuses hiervoor aanbieden. en ik zal na de vakantie ook daarom weer een Cadeau samenstellen. Ik ben wel met vakantie over 4 dagen voor 3 weken.

Nogmaals mijn excuses dat we dit hadden moeten oplossen op deze manier. (dat de 5 dagen werk weg is.)

Heb je een bug gevonden? Meld hem hier.
Heb je een leuk idee? Meld hem hier.

Veel plezier verder!

~ Het Serverteam

Gewijzigd door Remco op 01-08-2018 17:48
Energy drink en Fernandes are the keyyyy

Spring naar forum: