CarrotNetwork » Unban, bezwaar en rapporteren » Unban aanvragen
 Onderwerp afdrukken
[Goedgekeurd] Unban Aanvragen Dragonava
dragonava
[!] Wees eerlijk! Niet liegen!
[!] Niet de en weghalen!
[!] Vul je antwoord bij < en > niet eronder.
[!] Haal even de [!] weg (deze 4 regels) met selecteren en backspace.

Minecraft gebruikersnaam:
<dragonava>

Datum van ban:
<vul datum in 09-06-2018

Reden van ban:
<"Je hebt het voor altijd verpest hier, tot nooit">

Tot wanneer loopt de ban:
<Voor altijd>

Reden van aanvraag:
<Ik heb het licht gezien, ik heb jezus in mijn hart geaccepteerd en ik ben een verbeterd persoon. Voorheen probeerde ik de server beter te maken met nieuwe innovaties in de farm. Alleen is Remco jammer genoeg niet heel ruimdenkend en accepteerde hij mijn ideeën niet. Dit vond ik heel jammer en nu was ik verbannen. Ik mis de goede oude tijden op CarrotNetwork. Ik heb spijt van mijn daden. Ik vind overigens dat het proces niet eerlijk is verlopen, aangezien ik ook geen proces-verbaal heb gekregen. De ban was impulsief en er is niet goed over nagedacht dat ik als autist minder goed mensen hun emoties af kan lezen, zeker niet online. Ik zou het fijn vinden als ik een tweede kans kan krijgen. Ik heb het al lastig genoeg in deze samenleving als autist en vind het erg jammer als ik dan ook zo gediscrimineerd word op een minecraft server waar ik graag op speel.>

Naam teamlid:
<vul hier de naam van het* teamlid in waarvan je de sanctie hebt gekregen, RemcoMC>

Ben je in het verleden al eerder verbannen?
<ja, al was dit onterecht.>

Overige opmerkingen/extra informatie:
<Mijn vader is voor mijn geboorte weggegaan, mijn moeder gaat vaak vreemd en drinkt te veel. Thuis word ik al niet geaccepteerd met mijn autisme omdat ik anders ben dan de andere kinderen. Op school word ik vaak gepest en regelmatig in elkaar geslagen. Mijn enige outlet voor mijn pijn en verdriet is minecraft. Ik wil heel graag gewoon weer minecraft kunnen spelen.>
Gewijzigd door Remco op 06-03-2019 00:24

Remco
Beste Dragonava,

Hierbij heb je (weer)een nieuwe kans gekregen, Maar wees gewaarschuwd, je hebt vele waarschuwingen al op je naam staan. Deze zijn en worden niet weggehaald. Mocht je opnieuw regels overtreden wordt je weer permanent verbannen zonder kans op een Unban.

ps: Zoals boven de spawn bouwen en dan in discussie gaan met mij, wat je reden was voor je laaste verbannening.
We wensen je veel speel plezier op de server en we hopen dat je niet weer de fout in gaat Happy
Energy drink en Fernandes are the keyyyy

Spring naar forum: