Onderwerp afdrukken
Discord intergratie ongedaan gemaakt
Remco
Wat er is ongedaan gemaakt in de laaste update, en waarom.

Laten we beginnen met wat er is weggehaald.

Discord integratie naar de MC Server. Dit houd het volgende in:
- MC Accounts kunnen linken met je Discord Account om vanaf Discord te praten naar de server.
- MC Server chat channel is weggehaald.
- MCVoice channel weggehaald.

En nu waarom:

Ik heb altijd dat toegevoegde functies een bepaalde tevredenheid moeten hebben van mij. Het moet goed werken en niet buggy zijn. Of gerushed. Dat was al sinds de begin van de server een standaard norm voor mij en andere teamleden.

De nieuwe intergratie voldeet hier simpel weg niet aan. Veel rollen hadden geen kleuren of waren niet getest, En van de nieuwe functie van de Discord intergratie plugin was ook super weinig bekend. Vooral voor mij en ook wel andere teamleden. Ondanks ik het wel kon gebruiken was het concept simpel weg moeilijk te beschrijven en info over te maken.

Maar vooral omdat de Discord intergratie gerushed is ben ik er heel erg ontevreden mee. Om het nog meer verveelend te maken en nog meer gerushed heb ik ook totaal geen tijd om hier verder aan te werken, want kerst is aangekomen. Iedergeval de maand ervan. Niet kerst zelf. Daar hebben we sneeuw voor nodig.

Maar vorige jaar had ik een speciale kerst update voor de maand December op tafel liggen en gereed. Uitindelijk liep die niet zo goed uit. Maar het werkte voor die tijd wel. Ik had toen later belooft dat ik het beter zou aanpakken de volgende jaar. Deze December dus. Hier is compleet niks van gekomen. Niet eens een begin, heb er hellemaal niet aan gedacht omdat de tijd zo snel ging. Dit neem ik mezelf zeer verantwoordelijk. Vooral omdat ik nu pas aan begin, met ervoor ook een veel gevraagt functie toch weer weg te halen.

Ik heb dit jaar veel stress gehad in me prive leven. Minder dan voorheen though, maar nog wel veel stress en vooral slechte herinneringen aan dagen die juist leuk zouden moeten zijn. En ben ook voor een lange tijd weg geweest van de server waarna ik weer terug kwam om alles te updaten en het goed te zetten. En een veel gevraagt functie extreem te rushen en de kerst update compleet vergeten maken dat niet beter.

Ik kan op het moment nog niks zeggen over de kerst functies/updates.

Ik ga wel morgen meteen beginnen aan de kerst update en functies. en als ik meer op papier heb staan zal ik dat meteen vermelden in een Nieuwsbrief.

Ik neem wel helaas tijdelijk vakantie na deze update omdat ik gewoon gebroken ben. Ik weet niet voor hoelang, waarschijnlijk enkel 2 weken. Ik hoop dat jullie hiermee geen hinder zal geven.
Energy drink en Fernandes are the keyyyy

Spring naar forum: